ПЕРЕДМОВА
З метою реалізації плану дій щодо поліпшення якості фізико- математичної освіти роки учительський колектив нашого району працює над підвищенням рівня викладання фізики.
Незважаючи на те, що в сучасній школі з’явилося багато різ- номанітних форм організацій навчальної діяльності, все ж таки основною залишається урок. Від того, як він буде підготовлений і як його проведе вчитель, багато в чому залежить успішне вико- нання основних завдань навчання фізики.
Виходячи з цих завдань, члени творчої групи учителів фізи- ки підготували методичний посібник з поурочного планування навчально-виховного процесу в 7 класі.
Мета цього посібника — надати методичну допомогу вчителям, що працюватимуть за новою програмою.
Для кожного уроку визначено мету, тип та структуру, зміст і форму проведення. Підібрано демонстраційні експерименти, різнорівневі завдання, тексти самостійних та контрольних робіт, значну увагу приділено теоретичному та цікавому довідковому ма- теріалу.
Використані інтерактивні методи, ППЗ від «Квазар-Мікро», інтернет-матеріали сприятимуть розвитку пізнавальної активнос- ті, зацікавленості учнів, допоможуть краще засвоїти матеріал, ви- кличуть позитивні емоції, створять атмосферу співтворчості.
Посібник буде корисним для вчителів фізики, зокрема моло- дих спеціалістів.
|